TIMER12

Érj el optimális energiaszintet és dobd le a fölös kilókat a Timer12 – 12 hetes program segítségével

Reggeli fáradtság és a plusz kilók

Reggelente te is fáradtan, kialvatlanul ébredsz? Nincs az a kávé, amennyi visszahozna az élők sorába? Már mozogni sincs kedved, és nap végén csak abban bízol, hogy hamarosan újra ágyba kerülsz, remélve, hogy kipihened magad, miközben pontosan tudod, hogy ismét fáradtabban ébredsz, mint ahogy lefeküdtél? Jönnek rád a plusz kilók, és nem találsz erre megoldást az interneten sem, pedig minden ilyen cikkre ráveted magad, hátha most találod meg a megoldást?

Számoltad a kalóriát, táskádban a tiltott élelmiszerek listájával mentél, személyi edzőt fogadtál. Naponta hatszor ettél, lemondtál mindenről, amit szeretsz, és mégis… a siker mégis elmaradt.

Mi lehet az oka?

A kulcs az étkezések időzítése

Elsősorban nem az a lényeg, mit és mennyit eszel, hanem az, hogy mikor!

Természetesen nem állítjuk, hogy rossz minőségű és nagy mennyiségű ételt egyél, de valljuk be – próbáltál már tisztán és kalóriát számlálva élni és sokat edzeni, most mégis ezt a honlapot bújod, nyilván okkal.

A kulcs az étkezések időzítése

Elsősorban nem az a lényeg, mit és mennyit eszel, hanem az, hogy mikor!

Természetesen nem állítjuk, hogy rossz minőségű és nagy mennyiségű ételt egyél, de valljuk be – próbáltál már tisztán és kalóriát számlálva élni és sokat edzeni, most mégis ezt a honlapot bújod, nyilván okkal.

Programfelügyelők: Bóday Ádám és Lakatos Péter

Mindketten azzal a problémával szembesültek, hogy az életmódprogramok többsége tarthatatlan elvárásokat támaszt a résztvevőkkel szemben, hogy a sikertelenség bele van kódolva minden ilyen programba. A kalória számlálása, a szélsőségesen szabályozott élelmiszerek listája, a kemény edzések csak elméletben és az első 2-3 hétben okoznak változást, majd szépen lassan elhal a fejlődés, csökken a lelkesedés és a diétázó szembesül azzal, hogy nincsen akaratereje.

Életmódváltás egyszerűen

A mi álláspontunk szerint a életmódváltás és az akaraterő pont olyan, mint egy izom. Fokozatosan terheljük csak, és mire megszokássá válik a edzés, már pont az edzés hiánya lenne furcsa mert részünkké vált a változás. Alapvetően a változás mindig fájdalommal jár, és a fájdalmat elkerülni szeretnénk, így a nagy változással járó programok automatikusan sikertelenséget garantálnak.
A mi programunk olyan tudományos alapokon áll, melyek egy része a viselkedés tudományhoz, más részük pedig a biológiai órádon, a test önmegújító és öngyógyító képességén alapszik.

Az egyetlen kifogás a programunk ellen az szokott lenni, hogy túl egyszerű. Nos, már érted, hogy ennek oka van – az egyszerű szabályok betarthatók és követhetők.

Életmódváltás egyszerűen

A mi álláspontunk szerint a életmódváltás és az akaraterő pont olyan, mint egy izom. Fokozatosan terheljük csak, és mire megszokássá válik a edzés, már pont az edzés hiánya lenne furcsa mert részünkké vált a változás. Alapvetően a változás mindig fájdalommal jár, és a fájdalmat elkerülni szeretnénk, így a nagy változással járó programok automatikusan sikertelenséget garantálnak.
A mi programunk olyan tudományos alapokon áll, melyek egy része a viselkedés tudományhoz, más részük pedig a biológiai órádon, a test önmegújító és öngyógyító képességén alapszik.

Az egyetlen kifogás a programunk ellen az szokott lenni, hogy túl egyszerű. Nos, már érted, hogy ennek oka van – az egyszerű szabályok betarthatók és követhetők.

Lakatos Péter és Sáfrán Mihály: Legyél Te is Biohacker!

Hackerekről sokat hallani a számítástechnika világában: ők a legmagasabb szinten értik és képesek módosítani az informatikai rendszereket. De vajon mit takarhat ez a kifejezés testi-lelki egészségünkkel kapcsolatban?

Lakatos Péter: Kortalanul!

Köztudott tény, hogy az életkor szinte valamennyi krónikus betegség esetén kiemelt kockázati tényezőt jelent. Bár az idő kerekét visszaforgatni nem lehet, Lakatos Péter szerint igenis módunkban áll lelassítani. Sőt, nem csupán az élettartamunkat növelhetjük meg, de azt az időt is, amelyet makkegészségesen töltünk.

A könyv 2020. februárjában a Bookline Bestseller lista vezetője volt!

Lakatos Péter és Sáfrán Mihály: Legyél Te is Biohacker!

Hackerekről sokat hallani a számítástechnika világában: ők a legmagasabb szinten értik és képesek módosítani az informatikai rendszereket. De vajon mit takarhat ez a kifejezés testi-lelki egészségünkkel kapcsolatban?

Lakatos Péter: Kortalanul!

Köztudott tény, hogy az életkor szinte valamennyi krónikus betegség esetén kiemelt kockázati tényezőt jelent. Bár az idő kerekét visszaforgatni nem lehet, Lakatos Péter szerint igenis módunkban áll lelassítani. Sőt, nem csupán az élettartamunkat növelhetjük meg, de azt az időt is, amelyet makkegészségesen töltünk.

A könyv 2020. februárjában a Bookline Bestseller lista vezetője volt!

Így érd el fogyókúrás céljaidat a Timer12 programmal

Képzeld el, hogy nem csak arra van energiád, hogy valahogy túléld a napot, de reggel már tele vagy energiával, este édesdeden alszol. A felesleges kilók szinte leolvadnak rólad, miközben ugyanazt eszed, mint régen.

Túl jól hangzik, igaz? Nos, pont ezért vártunk mi is azzal, hogy ezt a programot meghirdessük, mert egyszerűen nem hittünk a szemünknek. De a folyamatos tesztek, a több száz hazai visszajelzés és a tudományos alapok minket is meggyőztek.

A 12 hetes program – ha a honlapon regisztrálsz – ingyenes. Magát a program részleteit tehát csak a regisztráció után látod, de továbbra is ingyenesen! De nem akarunk zsákbamacskát árulni, a regisztrálók a program során elvétve találkoznak majd a szponzoraink ajánlataival, akik nélkül ez a lap nem jöhetett volna létre.

Rólunk mondják

  1. Oláh János

    Hasznos volt a program abból a szempontból is, hogy hitelesnek tűnő forrásból több lehetséges összetevőre ráirányították a figyelmem. Rendszeresebben mozgok és jobban alszok. Az időben korlátozott étkezést LCHF étrenddel kombinálva sokat javult a közérzetem. (Már fulladási rohamok nélkül is be tudom kötni a cipőmet és folyamatos vérnyomás kontroll mellett elhagytam a vérnyomás csökkentő tablettámat is.) Beindult a lassú fogyás is úgy, hogy az egészet nem érzem megterhelőnek. (~ 10 kg, ez már talán a mérési hibahatárt meghaladó érték lehet…) A változás iránya jó, megpróbálok türelmes maradni. A nyári szabadságom idejére beterveztem néhány böjti napot is. Erről még nincs tapasztalatom, de sok pozitívumot hallok róla…

  2. Zsuzsanna Hegedus

    Csak ajànlani tudom mindenkinek! Követhető és pozitiv valtozasokat hoz az mindennapi èletbe. Gondolkodtam, van e valami negativ momentum….nem találtam egyet sem
    Köszönöm

  3. B. Viktória

    Köszönöm a programot, csupa hasznos tudásra tettem szert!

  4. József Kármán

    5 csillag számomra,

  5. P Betty

    Köszönöm szépen a programot! Februárban ösztönösen elkezdtem az időben korlátozott étkezést, március végén regisztráltam, máig 21 kilót fogytam. Az “égő” gyomor problémám megszűnt és aminek nagyon örülök nem hiányzik a csoki. Jól érzem magam! Hálás köszönet!

1 2 3 21
További vélemények

Ingyenes regisztráció a Timer12 programba

A 12 hetes program ingyenes és regisztrációhoz kötött, mivel e-mailben küldjük a 12 hét feladatait. Megértem, ha nem mersz belevágni, mert nincs csodapirula, sem varázs módszer. Pár egyszerű szabály betartására lesz csak szükséged.

Mi is utáljuk a levélszemetet. 12 hét alatt összesen 12 levelet küldünk.

Megosztás

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás